Correction -- The Washington Times

http://washingtontimes.com/functi ons/print.php?Storyl D=20061128-102228-2806r

The Washington Times

www.washingtontimes.com

Correction

Published November 29, 2006

Using a chart published in a 2005 U.N.
Population Fund report -- which the U.N.
agency now says was misleading -- a
London Daily Telegraph article published
in Nov. 13 editions of The Washington
Timesincorrectly stated the frequency of
wife abuse in India. The agency says that
it does not have sufficient data to provide
such afigure and that the chart was
intended to show that 70 percent of Indian
women who were abused by their
husbands think such abuse is justified in at
least some circumstances.

Advertisement

vt Experience the sharpest job
~ search engine.

Jobs in your city

~ Bangalore ~ Hyderabad - Delhi
~ Chennai ~ Mumbai =~ Ahmedabad
~ Pune = Chandigarh © Kolkata

Click to search jobs now

l.; =
@) monster.com

Sharp search. Right jobs.

Monsterindia.com Ads by Goooooogle

Copyright © 2007 News World Communications, Inc. All rights reserved.

Return to the article

Want to use this article? Click here for options!
Copyright The Washington Times valeoip beacon

lofl 5/11/2007 2:15 AM


http://washingtontimes.com/functions/print.php?StoryID=20061128-102228-2806r
www.washingtontimes.com

